Tom's ultimate discovery of Australia&New Zealand - Reisverslagen van Tom Janssen - WaarBenJij.nu Tom's ultimate discovery of Australia&New Zealand - Reisverslagen van Tom Janssen - WaarBenJij.nu

Tom's ultimate discovery of Australia&New Zealand

03 Januari 2010

Happy New 2010!!

06 December 2009

Eastcoast Australia: Whitsunday Islands - Sydney

27 November 2009

Hanging around in Brisbane

16 November 2009

Just another story from far away...

31 Oktober 2009

Pretty much flies for a white guy!
Tom

Hallo allemaal! Leuk dat je mijn site bezoekt! Met mijn aanstaande vertrek naar Australië en Niew-Zeeland kon ik natuurlijk niet achter blijven bij al die wereldreizigers die mij voor gingen. Daarom heb ook ik actie ondernomen en een eigen reisweblog aangemaakt. Via deze site kunnen jullie mijn reis en avonturen de komende maanden volgen. Ik zal proberen om regelmatig een update te geven. Ik hoop jullie in het koude Nederland af en toe jaloers te mogen maken op mijn aanwezigheid in de warme "outback", op de relaxte stranden en in de schitterende landschappen. Ik hoop dat jullie niet nu al té jaloers zijn geworden en af en toe een kijkje nemen op mijn site!! See you in 2010;-)