Hanging around in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tom Janssen - WaarBenJij.nu Hanging around in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tom Janssen - WaarBenJij.nu

Hanging around in Brisbane

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 November 2009 | Australië, Brisbane

Hey allemaal,
Bedankt dat jullie nog steeds meelezen! De reacties op mijn berichten waardeer ik enorm!
Momenteel verblijf ik in Brisbane. Nog maar een weekje knallen langs de oostkust en dan vertrek ik naar Nieuw-Zeeland! Heb er ontzettend veel zin in. Maar eerst nog een heleboel te beleven tussen Brisbane en Sidney en proberen om Sidney zelf ook alvast te bekijken. Heb zojuist de foto's bij mijn vorige reisverslag geplaatst. Een nieuwe update is in de maak en zal spoedig volgen!!
Greetz,
Tom

  • 26 November 2009 - 19:53

    Chatja En Jo:

    tom prachtige verhalen en mooie foto,s geniet er maar van groetjes oet mestreech.

  • 27 November 2009 - 17:09

    Iris Frederix:

    Hey Tom,

    Nog bedankt voor je leuke email. Ik heb net je foto's bekeken die eigenlijk bij het vorige reisverslag hoorden. Echt super foto's! Ik vond het bruine baby beestje leuk. Ik kon niet goed zien was het was... En de koala's natuurlijk ook. Maar dat stekelbeest moet je voor oppassen want ik heb op Discovery Channel gezien dat die beesten heel veel parasieten met zich meedragen. En ik maar denken dat ik het zwaar had met een paar luizenkeendjes op school.
    Maar het landschap is prachtig daar he? En de zee... mooi blauw.
    Hier regent het nu al vijf dagen super erg. Ik ben inmiddels twee paraplu's verder...grrrr. Toch zou ik daar nooit heen durven, ik zou de vliegreis niet overleven.
    Ik stond trouwens afgelopen week weer in de Panorama. Daar moest ik je toch van op de hoogte houden? Ik zit nu bij de laatste 12, maar ik hoop niet dat ik win, want dan moet ik ook naar een of andere tropisch oord waar een lange vliegreis aan verbonden is en dat vind ik te akelig.
    Je moet trouwens wel weer terugkomen he? Niet daar blijven, hier is ook genoeg te beleven met al die storm.

    Hopelijk horen we snel weer iets van je.

    Groetjes en doe voorzichtig met stekelbeesten,

    Iris

  • 29 November 2009 - 06:41

    Bas Klaver:

    He Tom Janssen!
    Mooie dingen maak je mee hoor. Ik wist niet dat je al naar Nieuw Zeeland ging volgende week! Ben je daar ook nog na 10 januari? Dan gaan wij namelijk die kant op. Laat ff weten!

    Groeten!
    Bas (en Sandra)

  • 29 November 2009 - 15:32

    Bartho Lhomme:

    Haa die Tom,
    Mooie verhalen. Je hebt al veel gezien daar Down Under. Ga maar lekker door met genieten. Dat er veel te beleven is kan ik je garanderen. Verder nog een heel goede reis gewenst.
    Adieje wa.

  • 02 December 2009 - 08:10

    Mathijs:

    He Tom!

    Je bent echt een hele mooie reis aan het maken! Ik denk dat iedereen wel een beetje jaloers op je is! ;-)
    In ieder geval nog heel veel plezier in Sydney! Ben benieuwd hoe Nieuw-Zeeland is! Dat schijn ook enorm mooi te zijn!

    Tot snel en groetjes,

    Mathijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Tom

Hallo allemaal! Leuk dat je mijn site bezoekt! Met mijn aanstaande vertrek naar Australië en Niew-Zeeland kon ik natuurlijk niet achter blijven bij al die wereldreizigers die mij voor gingen. Daarom heb ook ik actie ondernomen en een eigen reisweblog aangemaakt. Via deze site kunnen jullie mijn reis en avonturen de komende maanden volgen. Ik zal proberen om regelmatig een update te geven. Ik hoop jullie in het koude Nederland af en toe jaloers te mogen maken op mijn aanwezigheid in de warme "outback", op de relaxte stranden en in de schitterende landschappen. Ik hoop dat jullie niet nu al té jaloers zijn geworden en af en toe een kijkje nemen op mijn site!! See you in 2010;-)

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 16370

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2009 - 17 Januari 2010

Tom's ultimate discovery of Australia&New Zealand

Landen bezocht: